Hitteplan van kracht

Omwille van de aangekondigde hoge temperaturen treedt het hitteplan van Stedelijk Onderwijs Gent in werking, vanaf morgen (woensdag 24/6) tot en met vrijdag 26/6.

Onze secretariaten zullen daarom deze 3 dagen sluiten om 13.00u. Had je al een afspraak gepland? Dan gaat die wel door. Ook de intakes en NT2-testen laten we doorgaan zoals gepland. Uiteraard zullen er maatregelen genomen worden om in te spelen op de voorziene hitte. 

Gepubliceerd op 23 juni 2026